logo

forever for life

Contact
Str. Constantin Roman Vivu nr. 84
420024 Bistriţa, Bistriţa-Năsăud, România

Telefon: +4 0 743 085 115
E-Mail: mp@foreverforlife.ro

WhatsApp-Logo WhatsApp

sau

    Follow & share

    Newsletter

    Mai sănătoși în doar 10 pași? (pașii 4-5-6)

    10 pasi

    Mai sănătoși în doar 10 pași? (pașii 4-5-6)

    Caută pașii 1-2-3 în articolul anterior Mai sănătoși în doar 10 pași?

    Pasul 4 – Cunoaște mărimea porțiilor de mâncare

    Să îți stabilești marimea porțiilor de mâncare poate fi ceva complicat – imaginează-ți să cântărești tot ceea ce mănânci sau să numeri calorii fără încetare. Cu siguranță putem opta pentru o variantă cu mult mai accesibilă.

    Ei bine, privind doar mâinile tale poți dimensiona porția corectă. Mărimea palmelor este proporțională cu dimensiunea corpului, observăm asta imediat. Cât de simplu și echilibrat este să stabilești dimensiunea porțiilor după mărimea mâinilor și nu după mărimea farfuriilor. Care oricum se modifică după modă. Citește si vei fi surprins

    10 pași
    mana ta ca o unitate de masura
    Pasul 5- Gătitul

    Gătitul de la zero este una dintre cele mai importante abilități de viață pe care le putem învăța și este o modalitate excelentă de a înțelege simplitatea sau complexitatea hranei cea de toate zilele.

    Poate îți spui: Am lucruri mai importante de făcut decât să încep să gătesc!
    Dă-mi voie să îți prezint câteva argumente pentru care merită să iei în considerare oferta:

    🥣 Alege să gătești pentru – sau împreună – cu cineva important pentru tine. Veți petrece un timp special și îți va da o perspectivă nouă asupra relației.
    🥣 Gătind vei învăța beneficiile combinațiilor simple ale alimentelor. Hrana va fi mai gustoasă și vei avea satisfacții văzând cât de ușor poți să te hranești sănătos.
    🥣 Cu timpul, poate deveni relaxant! Va deveni un hobby în care vei fi creativ, inspirat și plin de imaginație. Nu întâmplător vedem persoane de succes din diverse domenii de activitate care au devenit pasionați de gastronomie.
    🥣 Cine îsi gătește ia decizii bune și în privința cumpărăturilor. Cum ar fi diversitatea de legume și fructe în orice sezon. Legumele și fructele de culori diferite conțin diferiți fitonutrienți de care corpul nostru are nevoie pentru a rămâne sănătoși.

    Pasul 6 – Citește ce este scris cu litere mici pe pachetele alimentare

    Știi, eticheta aceea care este atat de mică încât trebuie să faci eforturi pentru a citi ce scrie pe ea? 
    🔎 Atenție la conținutul de grăsimi saturate, zahăr și sare din alimente și băuturi, precum și dimensiunile porțiunilor recomandate.
    🔎 Eticheta nutrițională de pe spatele unui pachet te poate ajuta să înțelegi exact ce se află în produsele alimentare pe care le cumperi.
    🔎 Și o idee simpla, salvatoare: se spune că dacă un produs are mai mult de 5 ingrediente trecute pe eticheta, poți să îl lași pe raft, fără regrete.

    Astazi, ne-am oprit asupra câtorva dintre reperele importante legate de o alimentație sănătoasă:

    • Mărimea porțiilor
    • Importanța gătitului acasă
    • Decizii pe care le luăm cu privire la ceea ce cumpărăm.

    În săptămâna care urmează, fii puțin atent la aceste trei aspecte și scrie-mi dacă te-au ajutat. Părerea ta contează, nu numai pentru mine. Contează pentru oricine citește acest articol.
    Voi reveni săptămâna viitoare cu ultimii pași.
    Știu că ești nerăbdător să-i afli, și eu să ți-i transmit!

    Pe curând,

    0 Comments
    Share Post
    No Comments

    Post a Comment