logo

forever for life

Contact
Str. Constantin Roman Vivu nr. 84
420024 Bistriţa, Bistriţa-Năsăud, România

Telefon: +4 0 743 085 115
E-Mail: mp@foreverforlife.ro

WhatsApp-Logo WhatsApp

sau

    Follow & share

    Newsletter

    Mai sănătoși în doar 10 pași? (pașii 7-8-9-10)

    10 pasi

    Mai sănătoși în doar 10 pași? (pașii 7-8-9-10)

    Pașii 7-10 (caută pașii 1-6 în articolele anterioare) Mai sănătoși în doar 10 pași? (pașii 4-5-6) și Mai sănătoși în doar 10 pași?

    Pasul 7 – În fiecare zi versus ocazional

    Există un loc și un timp adecvat pentru orice tip de alimente din dieta noastră. Înțelegi diferența dintre alimentele „cotidiene” care contribuie cu nutrienți esențiali, sănătoși și alimente „ocazionale”, cum ar fi prăjiturile și produsele de patiserie, o bere sau o felie de pizza la o ieșire cu prietenii. 
    Uneori,  este bine să avem plăcintă pentru cină sau o felie de prăjitură – plăcintele au farmecul lor, și ele fac parte din viață – dar este important să recunoaștem și atunci când împingem lucrurile prea departe. 

    📌 O zi de răsfățuri culinare ne va duce în urmatoarele 2-3 zile la un regim de disciplină mai accentuat. În acest caz ne vom aminti că apa și mișcarea “din belșug” pun în mișcare sistemul limfatic și contribuie la accelerarea metabolismului. 

    Pasul 8 – Mișcați-vă mai mult

    A rămâne activ este extrem de important. Este recomandat ca adulții să facă cel puțin 150 de minute de activitate fizică moderată pe săptămână. 
    Gândul că introducerea mișcării în programul zilnic este “complicată” ne face să ne blocăm și să nu știm cum și cu ce să începem. 
    Începe cu primii pași!

    Miscare

    🎯 Nu este nevoie să faci antrenamente obositoare cu un program riguros, mai ales dacă nu face parte din programul tău obișnuit. 
    🎯 Poți face plimbări în aer liber (parc sau alei cu pomi) într-un ritm alert. Recomandabil între 5000-8000 pași (durata între 30-60 min) pentru a ajunge la un total de 10.000 pași/zi. 
    🎯 Poți să urci și să cobori scări (evita ascensorul – chiar dacă nu suferi de claustrofobie 😊) 
    🎯 Poți să faci mișcare în casă – împreună cu copiii este chiar distractiv. Dacă copiii sunt mari și au plecat la casele lor este timpul să îți iei o bicicletă de interior. 
    🎯Fii creativ și adaptează-te situației pe care o traversăm. Cu siguranță vei găsi soluții când știi exact ce iîți dorești să obții. 

    Pasul 9 – Dormi suficient

    Un somn de bună calitate reflecta cât de bine reușim să învățăm, să creștem și să performăm în viață. În timp ce dormim, corpurile noastre au un timp atât de important. 
    La începutul secolului XX se credea ca somnul este o activitate pasivă în care corpul și creierul erau inactive.

    somnului

    “Se pare însă că în timpul somnului creierul este implicat într-o serie de activități necesare vieții, care sunt legate în profunzime de calitatea vieții,” susține medicul neurolog Mark Wu, expert în problema somnului în cadrul Johns Hopkins University. 

    Mai recent, cercetatorii încearcă să înțeleagă cât mai bine aceste procese și modul în care influențează sănătatea mentală și fizică. Iată câteva din descoperirile recente privind știința somnului: 

    🌀 Este indicat să dormi cel puțin 8 ore pe noapte, astfel organismul are timp să acopere toate etapele necesare pentru regenerarea musculară, consolidarea memoriei și eliberarea hormonilor care reglează dezvoltarea și apetitul alimentar. 
    🌀 De asemenea, somnul influențează semnificativ funcția cerebrală – potrivit ultimelor cercetări în domeniu, somnul este vital pentru “plasticitatea creierului”, altfel spus, capacitatea creierului de a se adapta. 
    🌀 Potrivit experților, somnul este responsabil și cu eliminarea deșeurilor produse de celulele creierului. 
    🌀Simptomele depresiei, convulsiile, hipertensiunea arteriala se pot agrava în condițiile în care nu dormim suficient sau dormim fragmentat (somn necalitativ).
    🌀Totodată, lipsa somnului slăbește imunitatea și crește riscul de boli și infecții.  
    🌀Somnul influențează și metabolismul: un indicator important al stării de sănătate. 

    Așadar, atât cantitatea, cât și calitatea somnului sunt importante pentru starea generală de sănătate.

    Pasul 10

    Subiectul acestui articol a fost să sintetizăm pașii importanți pentru sănătate. În încheiere, vă sunt datoare cu un raspuns similar referitor la oferta Forever. 
    Care ar fi programul care însumează în doar 5 produse tot ce este esențial pentru o nutriție corectă? 

    Răspunsul este simplu: Vital 5
    Contribuie la menținerea unei diete sănătoase și eficiente. 
    Super-Autostrada Nutritivă a fost concepută pentru a livra în mod eficient nutrienții corpului nostru, către celulele și țesuturile noastre vitale. 
    Pe scurt – nutrienții ajung acolo unde sunt necesari, iar rezidurile sunt eliminate din corp. Aceasta combinație unică de 5 produse furnizează vitaminele și nutrienții estențiali pentru o stare optimă de sănătate și vitalitate, alături de energie metală, fizică și emoțională.

    Se adresează cu rezultate foarte bune: 
    🌀 Persoanelor adulte, active și cu un program încărcat. 
    🌀 Sportivilor pentru performanțe mai bune. 
    🌀 Studenților în perioada sesiunii. 

    Concluzii

    Cei 10 pași pentru o sănătate mai bună, pe care ți-am expus pe larg în cele trei articole sunt totuși simpli și ușor de urmat. Îți recomand să listezi cele trei articole și să urmărești în ce măsură reușești să-i urmezi. 
    În câteva săptămâni, nu doar că nu vei mai avea nevoie de listă, dar vei vedea și îmbunătățiri semnificative în stilul tău de viață, care se vor reflecta în modul în care te vei simți, vei arăta, dar și în creșterea stimei de sine. 
    Spune-mi în ce măsură te-au ajutat aceste idei, împărtășește părerea ta în comentariu mai jos sau poți să îmi trimiți un email în privat. Părerea ta contează pentru mine. 
    Dă share mai departe acestui articol, dacă consideri că poate fi de folos cuiva conținutul său. 
    Alătura-te pe Facebook comunității pe care am creat-o, pe acest domeniu, al stilului de viață sănătos. 
    Contactează-mă în privat pentru detalii, 

    Până la urmatoarea întâlnire îți doresc sănătate și să faci tot posibilul pentru a duce o viață de calitate! 

    1 Comment
    Share Post
    1 Comment
    • Lidia Purghel
      Răspunde

      E foarte bine prezentat programul de sănătate și fiecare poate să-și adapteze personalizat recomandarile.

      23 iunie 2020 at 20:41

    Post a Comment