logo

forever for life

Contact
Str. Constantin Roman Vivu nr. 84
420024 Bistriţa, Bistriţa-Năsăud, România

Telefon: +4 0 743 085 115
E-Mail: mp@foreverforlife.ro

WhatsApp-Logo WhatsApp

sau

    Follow & share

    Mai sănătoși în doar 10 pași?

    10 pasi

    Mai sănătoși în doar 10 pași?

    O viață sănătoasă înseamnă de fapt o viață echilibrată, din toate punctele de vedere. Sănătatea nu este condiționată de șansă, întâmplare sau fatalitate. Și nu depinde de:

    🔹 Locul unde trăiești, într-o metropolă sau zona rurală,
    🔹 Dacă mănânci alimente scumpe sau ieftine,
    🔹 Câte kilograme ai sau câți centimetrii în talie,
    🔹 Dacă mișcarea o faci la sală sau te plimbi în parc.

    Conform OMS (Organizația Mondială a Sănătății) – „Sănătatea reprezintă o stare de bine completă, fizică, psihică și socială, și nu reprezintă doar absența unei boli sau a unei infirmități”.

    Te simți copleșit de această definiție care pare să te transfere într-un cadru perfect, și care nu prea seamănă cu viața reala? Nu vrem să fie așa. Am vrea să fie doar câteva idei, câțiva pași care să ne orienteze – în goana zilnică după alte obiective – cum putem face să rămânem sănătoși, în cel mai simplu mod posibil. Da, chiar putem fi mai sănătoși în doar 10 pași.

    Pasul 1 – Micul dejun este important! Ai tot dreptul să alegi ce îți place să mănânci la micul dejun. Presupun ca ești o persoană activă, muncești, timpul este scurt dimineața și de cele mai multe ori dăruiești din el și membrilor familiei. De aceea, având preferințele stabilite pentru micul dejun va fi mult mai simplu.

    energie verde

    🍀 Se poate întampla să fi o persoana care preferă doar fructe dimineața. E simplu, poți să le pregătești de seara într-o caserolă.
    🍀 Poate ești amator de proteine și atunci vei avea prin rotație zile în care vei consuma ouă/brânzeturi/pește, etc. De asemenea, poți stabili de seara ce vei mânca a doua zi. Proteinele, pentru o digestie mai bună, au nevoie de un sortiment de legume. Completează cu o porție de Forever Supergreens. Strecori plicul în geantă și se poate prepara cu apă într-o pauza de hidratare.
    🍀 Sau, iubești carbohidrații – și aici există suficiente variante. Ne vom opri la cereale integrale, musli sau orez brun, asociate cu legume sau fructe. Din nou este bine să fie pregătite de seara. O variantă rapidă și foarte apreciată este shake-ul din Forever Lite Ultra.

    mai-sanatosi-in-doar-10-pasi

    Ceea ce este important de reținut: Scopul micului dejun este să asigure nutrienții care vor furniza energie corpului în cea mai solicitantă parte a zilei. Un mic dejun prea încărcat și combinat din toate categoriile nu va face decât să îngreuneze digestia. Presupun că deja știi ce înseamnă asta: o stare de somnolență și oboseală nejustificată pe care crezi că o rezolvi cu nenumarate cești de cafea?
    Mai gândește-te …
    Stabilind o categorie principală de alimente, cu combinațiile recomandate, vei avea un mic dejun sănătos, hranitor și o sursă bogată de energie!

    Pasul 2 – Hidratează-te cu generozitate! Apa reprezintă unul dintre cei mai importanți constituienți ai organismului uman. Fără apă existența omului nu ar fi posibilă. Aproximativ două treimi din greutatea corpului este reprezentată de apă. În lipsa apei, supraviețuirea este posibilă numai câteva zile.
    Apa reprezintă mediul în care se desfășoară toate procesele metabolice ale organismului. Așa cum o mașină nu poate funcționa fără combustibil, nici corpul uman nu poate functiona fără apă. De fapt, funcționare tuturor celulelor și organelor depinde de apă, ale cărei roluri în organism sunt multiple.

    Știai că?
    🔷 Senzația de stomac gol este dată și de nevoia de apă nu numai de hrană?
    🔷 Cantitatea de apă pe care trebuie să o consumăm zilnic este mai mare decât cantitatea de hrană? Îți amintești recomandarea din media: “Consumați cel puțin 2 litrii de apa în fiecare zi” Nimeni nu îți va spune: “Consumă cel puțin 2 kg de hrană în fiecare zi!”
    🔷 Cel mai simplu mod de a-ți asigura consumul de apa zilnic este să începi ziua cu o porție generoasă de apă. Să alternezi pe parcursul zilei porțiile de hrană cu porții de apă și să închei ziua cu un ceai cald. Aloe Blossom Herbal Tea.

    Recomandarea mea – Bea apă cu Aloe Vera, și astfel îți asiguri zilnic nutrienții de bază dintr-un produs 100% natural. Aloe Vera Gel îți va susține sistemul digestiv și va favoriza absorbția nutrienților. Bogat în vitamina C, contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar și reduce senzația de oboseală.

    mai-sanatosi-in-doar-10-pasi

    Pasul 3 – Alimentație echilibrată. Știai că organismul tău are nevoie de aproximativ 50 de nutrienți zilnic pentru a rămane sănătos? Varietatea este esențială!
    Și totuși, cum ar fi să ne începem ziua prin a număra nutrienții pe care îi vom consuma pe parcursul zilei? În acest moment poți să râzi în hohote sau să te superi pe gluma mea. Dar este ceva care nu poate fi ignorat: Corpul nostru este un sistem energetic! Citește mai departe … Mic ABC al nutrienților | forever for life by Maria Pop

    nutrienților

    Până săptămâna viitoare când voi reveni cu următoarele puncte, aplică acești primi pași. Nu doar trece peste informație – știu că știi toate acestea.
    Întrebarea mea este: Ai în vedere, în mod intenționat, să schimbi ceva în acest sens?
    🍀 Fii atent la ceea ce mănânci la micul dejun, ca fiind una din mesele principale ale zilei.
    🍀 Hidratează-te cu generozitate!
    🍀 Concepe un plan de alimentație echilibrat.

    Te las cu următorul gând:
    “Viața nu este numai pentru a fi în viaţă, ci să-ți fie și bine în viață. “
    Marcus Valerius Marțial

    0 Comments
    Share Post
    No Comments

    Post a Comment