logo

forever for life

Contact
Str. Constantin Roman Vivu nr. 84
420024 Bistriţa, Bistriţa-Năsăud, România

Telefon: +4 0 743 085 115
E-Mail: mp@foreverforlife.ro

WhatsApp-Logo WhatsApp

sau

    Follow & share

    Șapte sfaturi pentru a face sărbătorile mai sănătoase

    sărbătorile mai sănătoase

    Șapte sfaturi pentru a face sărbătorile mai sănătoase

    Se știe că sărbătorile de Crăciun sunt considerate momente de dăruire, bucurie, iertare, iubire dar și momente de indulgență. Aceste momente de indulgență ar trebui să fie îndreptate strict către oameni și nu către abundența de mâncăruri apetisante, dulciuri și alte bunătăți ispititoare. Știu că poate fi o adevarată luptă cu această avalanșă de preparate de tot felul, dar nu trebuie să fie așa. Exista o mulțime de mici secrete și schimbări pe care le puteți adauga în tradițiile de sărbători care vă ajută să rămâneți pe drumul cel bun. 

    Iată câteva dintre cele mai bune sfaturi pentru a face sărbătorile mai sănătoase:

    Folosește mai puțina grăsime în friptura de Craciun. 
    De fapt renunță total la grasimea din garnitura pentru friptura. Este foarte ușor să gătești legumele fierte și nu prăjite. Nici nu vei observa că le lipsește grăsimea adăugând peste ele doar un sos bine ales. 

    Înlocuiți dulciurile de Crăciun cu fructe de Craciun. Toți avem acasă de Crăciun cutii pline cu dulciuri și este ușor să întinzi mâna și să te servești, dar dacă am pune pe masă câteva fructe, portocale, banane, mere, fructe uscate, prune, stafide, smochine, curmale, merișor. Îți garantez că dacă mănânci câteva fructe nu vei mai simți nevoia de ceva dulce.

    Mâncați ceva înainte de a ajunge la petrecere
    Haide să facem față mâncărurilor de la petreceri care nu întotdeauna sunt cele mai sănătoase alimente (suntem în sezonul afumaturilor, combinațiilor de carne, maioneze, etc). Luând o gustare pregătită de dvs acasă, evitați acele momente neplăcute în care vă este foame la petreceri și nu prea aveți alternative pe gustul vostru.

    Utilizați mai puțină sare în alimente
    Cantități excesive de sare din dieta dvs. pot crește tensiunea arterială. Deoarece sarea este unul dintre principalele condimente pe care le folosim în produsele alimentare, acest lucru poate părea o provocare. Cea mai bună modalitate de a reduce aportul de sare este să o înlocuiți cu alte ierburi și condimente. Acestea vor da multă aromă mâncării dvs. fără a fi nevoie să adaugați sare.

    Dacă tot sunteți în vacanță renunțați la excesul de cafea însoțită de prăjiturele.
    Folosiți în această perioada cu încredere băutura caldă de Forever Ultra Lite cu ciocolată. Pur și simplu amestecați o lingură de Forever Ultra Lite cu ciocolată împreună cu laptele dvs sau apa caldă si va veti bucura de o bautura placuta la gust, sanatoasa si care alunga si foamea.

    sărbătorile mai sănătoase

    Iesiți afară și plimbați-vă
    Când este așa de întunecat afară și rece poate fi reconfortant să stai înăuntru la căldurică. Nu o faceți! Corpul și mintea dvs au nevoie de aer curat, de mișcare. De ce să nu faceți o tradiție în familie de a te plimba pe străzile orasului atunci cand toată lumea stă acasă și magazinele sunt închise. Sau să vedeți cum este în natură iarna? 

    Odihnește-te
    Poate este greu să îți faci somnul de șapte-opt ore cu pregătirile pentru ziua cea mare, dar este vital. Lipsa somnului pe o perioadă îndelungată tulbură sistemul imunitar lăsându-l vulnerabil în fața răcelilor și a gripelor. Deci asigurați-vă că veți avea timp și pentru un “somn de răsfăț”

    Sezonul festiv este un moment pentru a sărbători, nu un moment pentru a vă refuza toate deliciile atrăgătoare de care se bucură toți ceilalți. De aceea, schimbările mici sunt cheia. Dacă faceți doar câteva dintre aceste mici modificări, veți avea o vacanța o minunata, la finalul careia vă veți simți excelent ! 

    Care sunt secretele tale pentru a avea parte de sărbători sănătoase ? 

    0 Comments
    Share Post
    No Comments

    Post a Comment