logo

forever for life

Contact
Str. Constantin Roman Vivu nr. 84
420024 Bistriţa, Bistriţa-Năsăud, România

Telefon: +4 0 743 085 115
E-Mail: mp@foreverforlife.ro

WhatsApp-Logo WhatsApp

sau

    Follow & share

    Newsletter

    Școala de Afaceri

    Școala de Afaceri

    Școala de Afaceri

    Cum ar fi dacă în viața ta ai avea parte de un tată bogat și un tată sărac?
    Tatăl sărac ți-ar spune: “Mergi la școală, ia note bune, în așa fel încât să îți găsești o slujbă sigură, fără pericole și cu șanse de promovare”.
    Tatăl bogat ți-ar spune: “Dacă vrei cu adevarat să înveți să devii bogat trebuie să începi să cunoști și să întelegi puterea aflată în rețele. Cei mai bogați oameni din lume construiesc rețele. Toți ceilalți au fost educați să caute un loc de muncă.

    Aceasta este povestea adevarată a lui Robert Kiyosaki. S-a născut și a crescut în Hawaii, într-o remarcabilă familie de profesori. Tatăl lui, deși deținea poziții înalte în Departamentul de Educație al statului Hawaii, era totuși tatăl sărac, datorită faptului că toată viața s-a limitat să trăiască dintr-un salar. Tatăl bogat, fiind cel mai bun prieten al tatălui său, a fost și cel mai bun profesor în școala de afaceri pe care i-a predat-o începând de la varsta de 9 ani, deoarece a descoperit în Robert un copil curios să învețe să câștige bani și să devină bogat. Prin valorile de familie împărtășite și lecțiile de afaceri învățate de la cei doi tați, Robert dobândește la 47 ani libertate financiară pentru tot restul vieții. În prezent, Robert Kiyosaki este fondator al unor companii de educație financiară și autor de cărți, trainer și speaker motivațional.

    Școala de Afaceri
    Pentru oamenii cărora le place să îi ajute pe alții

    În anii ‘70 cand a participat la prima prezentare a unei afaceri de Network Marketing, Robert Kiyosaki nu a înțeles conceptul. Până atunci, tot efortul depus de el a fost să se îmbogățească pe sine, și dintr-o data i se prezintă o afacere în care te poți îmbogăți pe tine dacă îi ajuți pe alții să se îmbogățească. Se pare că la nivelul anilor ‘70 această idee era mult prea revoluționară!

    Schimbarea de opinie s-a produs în anii ‘90 când un prieten bun al autorului, care era implicat în afaceri imobiliare și deja era foarte bogat, a intrat în sistemul Network Marketing. Robert a fost intrigat de această decizie știind că prietenul lui nu avea nevoie să se îmbogățească, și l-a întrebat de de a facut-o? Răspunsul primit a fost neașteptat și conversația pe această temă a continuat de-a lungul următoarelor luni până când Robert Kiyosaki nu doar a înțeles conceptul dar a devenit un susținător al acestui sistem și autorul unei cărți de ne-egalat în ceea ce privește înțelegerea, explicarea și susținerea sistemului de Network Marketing.

    Principalele Valori ale Sistemului de Network Marketing

    1.Promovează politica ușilor deschise – ceea ce înseamnă că orice persoană se poate alătura fără nici un fel de discriminare.

    2.Oferă educația financiară care îți schimbă viața – nu totul se reduce la bani sau la produse. Cea mai importantă schimbare se produce în plan educațional.
    Într-o afacere de tip NM, mangerii încearcă să-i ridice la nivelul lor pe ceilalți, în timp ce marile afaceri tradiționale se bazează pe promovarea unui număr mic de persoane și păstrarea masei mari de angajați mulțumiți de siguranța locului de munca și stabilitatea unui venit.
    Afacerea clasică spune: Dacă nu ai performanțe îți vei pierde slujba!
    Afacerea NM spune: Lasă-mă să te ajut să ai performațe din ce în ce mai bune. Suntem în aceeași echipă. Deci, caută oameni situați în vârful acelei retele și vezi dacă ți-ar plăcea să înveți de la ei.
    În educația tradițională sunt exploatate sentimentele de teamă, teama de a nu greși, care duce la eșec. Cine greșește este pedepsit.
    În lumea reală, oamenii care reușesc să avanseze sunt cei care fac greșeli și învață din ele. Păcat este să faci greșeli și să nu înveți lecția.
    Mangerii de succes din NM au fost antrenați să își dezvolte abilitatea de a impresiona spiritul uman. Au abilitatea să atingă acel sâmbure de grandoare în cei care îi urmează și să îi inspire să avanseze, să înainteze dincolo de limitele condițiile lor umane, să treacă dincolo de spaimele și îndoielile lor.
    Aceasta este puterea educației care schimbă viața!

    3. Abilitatea de a vinde – este una dintre cele mai controversate și greșit înțelese abilități. Este talentul primordial în cadrul unei afaceri, în orice tip de afacere.
    A vinde înseamnă a te exprima, a cere și a primi răspuns, a oferi și a primi răspuns, deci a avea un impact, o rezonanță.
    Vânzarea înseamnă mai mult decât să convingi pe cineva să îți dea banii, vânzarea include și motivație, consultanță, comunicare, a depăși teama de a fi respins sau să îți revi după ce ai fost respins.
    Vânzarea o întâlnești în toate domeniile, oameni politici, lideri religioși, cadre didactice, chiar și persoane din administrația financiară. Vând un serviciu, o idee, informații. Vând timpul lor și cunoștințele lor pentru o sumă de bani numită salar.

    “Lumea este plină de oameni singuratici și săraci pur și simplu pentru că nu au fost învățați cum să vândă, cum să comunice, cum să depășească teama de a fi respinși.”
    “Există o persoană bogată și una săracă în interiorul fiecăruia dintre noi.
    În interiorul nostru se află un învins și un învingător.”

    Unul din lucrurile extraordinare legate de NM este că îți oferă oportunitatea să-ți înfrunți temerile, să te lupți cu ele și să le învingi, și permite învingătorului din interiorul tău să predomine. Trăsătura pozitivă a companiilor de NM este că în timp ce înveți, liderii organizației au răbdare să muncească alături de tine. În lumea reală a afacerilor, dacă nu poți să înveți să vinzi în 3-6 luni ești concediat. NM nu doar te învață să vinzi, te învață să-i înveți pe alții să vândă. Multe companii de marketing în rețea sunt adevarate școli de afaceri. Îi învață pe oameni valori care nu sunt explicate în școlile tradiționale. Valori precum aceea că cea mai bună cale de a deveni bogat este să inveți tu, și să-i înveți pe alții cum să devină proprietarii unei afaceri. Nu să-i înveți să devină angajați loiali care lucrează pentru cei bogați. De aceea aceasta carte se numește:
    Școala de Afaceri
    Pentru oamenii cărora le place să-i ajute pe alții

    Citate selectate

    ●“Cei mai bogați oameni din lume construiesc rețele. Toți ceilalți au fost învățați să caute un loc de muncă.”

    ●“Marketingul în rețea oferă milioanelor de oameni din întreaga lume oportunitatea de a prelua controlul vieții lor și al viitorului lor financiar.”

    ●“O afacere de marketing în rețea este o afacere în care întâlniți oameni care sunt acolo să vă ajute să deveniți mai bogați.”

    ●“Sistemul de marketing în rețea este mult mai corect decât sistemele anterioare de dobândire a bogăției.”

    0 Comments
    Share Post
    No Comments

    Post a Comment